Koktajl z jarmużu

Koktajl z jarmużu

Jarmuż i szpinak to obecnie najbardziej doceniane warzywa. Dodawane są przede wszystkim do koktajli, smoothie czy sałatek. Pełne witamin oraz minerałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Koktajl z jarmużu jako główne śniadanie lub drugie śniadanie pozwala nie tylko się skoncentrować, ale doładowuje cały organizm. Zielone warzywa bogate są w antyoksydanty, które chronią przed wczesnymi efektami starzenia oraz posiadają właściwości antyrakowe, które powinniśmy cenić najbardziej.

składniki na koktajl z jarmużu:

70 g liści jarmużu

kilka listków świeżej mięty

1 zielone jabłko

1 dojrzałe kiwi

50 ml wody lub zimnej zielonej herbaty

wykonanie:

Zielone liście jarmużu należy dokładnie umyć pod bieżącą wodą i pozostawić na sitku, aby okapały z nadmiaru wody. Dokładnie postąpić z zielonymi listkami świeżej mięty.

koktajl jarmuż miętaJabłko dokładnie umyć pod ciepłą wodą. Jabłka nie obieramy ze skórki, wydrążyć jedynie środek. Skórka bogata jest w witaminy oraz błonnik korzystny dla układu pokarmowego.

Kiwi obieramy ze skórki i tak jak jabłko kroimy na mniejsze kawałki.

Do pojemnika koktajlera włożyć najpierw jabłko pokrojone w kawałki i kiwi. Na koniec włożyć liście jarmużu oraz mięty. Całość zalać wodą lub chłodną zieloną herbatą. Wszystko zmiksować na gładką konsystencję. Koktajl z jarmużu najsmaczniejszy jest zaraz po przygotowaniu.

 



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *